Nákupný košík zavrieť

Ako vám môžeme pomôcť?

Nižšie nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky.

Objednávky

Ako si môžem vytvoriť zákaznícky účet?

Nakupovanie na wineexpert.sk je rýchle, jednoduché a bezpečné. Počas procesu objednávania budete požiadaní, aby ste sa zaregistrovali. Registrácia je bezplatná a nezáväzná.

A.) Keď pridáte všetky položky do nákupného košíka, kliknite na ikonu nákupného košíka v hornej časti stránky a potom kliknite na „Zobraziť košík – Skontrolovať a objednať / Pokladňa“. Pod fakturačnými údajmi kliknete na „Vytvoriť účet“.

B.) Na počítači v menu kliknite na ikonu osoby/na mobile kliknite v menu na tri čiarky a vyberte „Register“ – vyplňte registračný formulár a dokončite objednávku.

Môžem si objednať ako hosť?

Účet „Môj účet“ má mnoho výhod. Ak nechcete prísť o výhody, odporúčame vám vytvoriť si účet „Môj účet“.

Objednávku je však možné vytvorit aj bez vytvorenia zákazníckeho účtu. Stačí pridať výrobky do nákupného košíka a prejsť k pokladni.

Aké spôsoby platby ponúkate?

Prijímame nasledovné typy platieb:

  • – Kreditná karta (Visa, Mastercard) – platobná brána GP Webpay
  • – Debetná karta (Visa, Mastercard) – platobná brána GP Webpay
  • – PayPal
  • – Google Pay
  • – Apple Pay
  • – Dobierka – platba kartou/v hotovosti pri prevzatí tovaru kuriérovi
  • – Bankový prevod – na identifikáciu platby použite ako variabilný symbol vaše číslo objednávky. Pozor: objednávka nebude odoslaná, pokiaľ peniaze nedorazia na náš účet.

 

Všetky naše platobné metódy sú plne zabezpečené. Všetky osobné údaje (ako sú platobné údaje, e-mail a adresa) a platobné údaje sú chránené šifrovaním a ďalším autorizačným procesom.

Platba pri osobnom odbere tovaru vo vínotéke nie je možná pre urýchlenie spracovania objednávok (počas prebiehania degustácií vo vínotéke atď.) Platba objednávky pri tomto výbere dopravy je možná len online.

Moja platba kreditnou/debetnou kartou zlyhala – čo mám robiť?

Existuje mnoho dôvodov, prečo môže platba kreditnou/debetnou kartou zlyhať, tu je niekoľko najčastejších:

  • – Zadali ste nesprávne číslo kreditnej karty, dátum platnosti alebo kód CVV,
  • – Vaša karta bola zamietnutá pre nedostatok finančných prostriedkov,
  • – Vaša karta dosiahla maximálny povolený limit za určité obdobie.

 

Ak platba kreditnou/debetnou kartou zlyhá, bude vaša objednávka vytvorená, ale pozastavená, pokiaľ platba nebude prijatá.

Skontrolujte, prosím, údaje o svojej karte a potom skúste platbu tou istou kartou zopakovať alebo pridajte novú kartu.

Možnosť opakovať platbu sa zobrazí v priebehu niekoľkých minút na účte „Môj účet“ v časti „Objednávky“ pod políčkom „Zaplatiť“.

Ak nie ste registrovaní, kontaktujte nás e-mailom na info@wineexpert.sk a pošleme vám e-mail so sumárom objednávky s možnosťou opakovania platby v priloženom odkaze alebo vytvorte novú objednávku ešte raz.

Je súčasťou objednávky vytlačená faktúra?

Áno, súčasťou objednávky je aj vytlačená faktúra. Ak si želáte objednávku poslať ako darček bez priloženia faktúry, prosím, uveďte to do poznámky v objednávke a faktúru nepriložíme.

Nemôžem uplatniť svoj kupón.

Ak kód kupónu nefunguje na prvý pokus:

  • – Kód skopírujte a vložte, aby ste sa vyhli chybám,
  • – Ak kód zadávate ručne, skontrolujte, či sú čísla/písmená kódu kupónu zadané v správnom formáte,
  • – Vymažte všetky prázdne miesta,
  • – Skontrolujte, či platnosť kupónu nevypršala, týka sa vybraných produktov alebo či nie je stanovená minimálna hodnota objednávky.

 

Upozornenie: na jednu objednávku je možné uplatniť zväčša len jeden kód kupónu.

V prípade potreby, prosím, kontaktujte nás na info@wineexpert.sk. Budeme potrebovať vedieť presný kód, ktorý chcete použiť.

Dostanem potvrdenie o vytvorení objednávky?

Po vytvorení objednávky dostanete e-mail s potvrdením spracovávania vašej objednávky.

Ak ste nedostali potvrdenie objednávky alebo nie ste si istí, či bola vaša objednávka vytvorená, stav objednávky si môžete jednoducho skontrolovať v histórii objednávok na „Môj účet“.

Ak nie ste registrovaným zákazníkom, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis na info@wineexpert.sk.

Ako sa dozviem, že moja objednávka bola odoslaná?

Hneď ako vaša objednávka opustí náš sklad, pošleme vám e-mail s potvrdením o odoslaní zásielky.

Doručenie kuriérom: kuriér vás bude kontaktovať do 24 hod. počas pracovného dňa. Prosíme o prípadné strpenie predĺženia doručenia, ktoré nedokážeme ovplyvniť. Srdečne ďakujeme za trpezlivosť.

Osobný odber: vaša objednávka práve dorazila do vínotéky a je pripravená na výdaj na adrese Bratislavská 49/B, Záhorská Bystrica – Bratislava a bude tam na vás čakať po dobu 5 dní. Otváracie hodiny vínotéky nájdete tu.

Môžem zmeniť svoju objednávku alebo doručovaciu adresu?

Všetky objednávky sa snažíme spracovať a odoslať čo najrýchlejšie. Objednávky zadané inými spôsobmi platby ako bankovým prevodom sa posielajú z nášho centrálneho skladu na spracovanie takmer okamžite po overení platby, prípadne z partnerského skladu do 72 hod.

Kontaktujte nás na info@wineexpert.sk a požiadajte o zmenu objednávky. Žiaľ, zmenu vašej objednávky vám nedokážeme zaručiť, pokiaľ je vám už odoslaná.

Môžem svoju objednávku zrušiť?

Všetky objednávky sa snažíme spracovať a odoslať čo najrýchlejšie. Objednávky zadané inými spôsobmi platby ako bankovým prevodom sa posielajú z nášho centrálneho skladu na spracovanie takmer okamžite po overení platby, prípadne z partnerského skladu do 72 hod.

Kontaktujte nás na info@wineexpert.sk a požiadajte o zrušenie objednávky. Žiaľ, zrušenie vašej objednávky vám nedokážeme zaručiť.

Ak vašu objednávku nemôžeme zrušiť, lebo je vám už odoslaná, máte možnosť odmietnuť prijatie objednávky. Doručovateľská služba nám potom zásielku(y) vráti.

Ak už bola vaša objednávka doručená, nežiaduci tovar môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Ďalšie podrobnosti nájdete v našich Obchodných podmienkach.

Máte kamennú predajňu?

Áno, naša Vínotéka & Wine Bar sa nachádza v Bratislave. Nákup a degustácie vína a spiritu v našej vínotéke sú priestorovo obmedzené a celý sortiment nájdete len na e-shope.

Pozor: objednaný tovar z e-shopu s osobným odberom vo vínotéke sa vo vínotéke nenachádza, ale prepravuje z centrálneho skladu, preto počkajte na e-mail s informáciou o jeho výdaji.

Adresa: Bratislavská 49/B, 841 06 Bratislava – mestská časť Záhorská Bystrica, otváracie hodiny TU

Rezerváciu miesta s radosťou vybaví náš someliér na tel. čísle +421 917 888 879 alebo e-mailom na vinoteka@wineexpert.sk

Termín zakúpenej degustácie si rezervujete prostredníctvom Online rezervačného kalendára

Ako môžem kontaktovať zákaznícku podporu?

Naša zákaznícka podpora je dostupná na info@wineexpert.sk a +421 917 779 888 od pondelka do piatka od 8:00 do 16:00 hod. Radi vám pomôžeme s otázkami alebo problémami.

Doručenie

Kde sa nachádzate a do ktorých krajín zasielate objednávky?

Naša firma je založená v Bratislave na Slovensku a aktuálne ponúkame na našom e-shope predaj vín a destilátov iba na slovenskom trhu. Po kontakte s naším zákazníckym servisom na info@wineexpert.sk však môžeme zariadiť zaslanie a vypočítať dopravu aj do krajín v rámci EÚ.

Poskytujete bezplatné doručenie?

Bezplatné doručenie sa vzťahuje na štandardné objednávky v hodnote 59 € alebo viac na PSČ v Slovenskej republike. Pri niektorých objednávkach s nadmernou hmotnosťou môže byť účtovaný servisný poplatok, ktorý bude vopred odkomunikovaný.

Všetky informácie o našich prepravných poplatkoch nájdete na stránke Doprava tovaru.

Kedy bude moja zásielka odoslaná?

Väčšina objednávok je spracovaná a odoslaná z centrálneho skladu do 24 hodín.

Objednávky do Slovenskej republiky sa zvyčajne doručujú do 2-3 pracovných dní (okrem nedieľ a štátnych sviatkov). Môže sa to však líšiť v závislosti od dostupnosti, spôsobu platby, lokality a ďalších faktorov, ktoré nemôžeme ovplyvniť. V prípade štátnych sviatkov počítajte s dňom navyše.

Produkty s uvedeným odoslaním do 72 hodín sú odosielané z partnerských skladov, čo môže ovplyvniť dobu doručenia.

Môžem si vybrať osobný odber tovaru?

Osobný odber tovaru je možný v našich priestoroch vínotéky Wine Expert v Bratislave časti Záhorská Bystrica. Platba objednávky je možná len online, platba pri vyzdvihnutí vo vínotéke nie je možná pre urýchlenie spracovania objednávok (počas prebiehania degustácií vo vínotéke atď.). Adresu a otváracie hodiny vínotéky si môžete pozrieť TU.

Pozor: naša vínotéka je v pondelok a nedeľu zatvorená. Objednaný tovar z e-shopu sa vo vínotéke nenachádza, ale prepravuje z centrálneho skladu, preto počkajte na e-mail s informáciou o výdaji.

Osobný odber v našom centrálnom sklade v Stupave je možný iba pri objednávke nad 30 kg tovaru (cca 25 fliaš vína) a po odkomunikovanej dohode s nami. Otváracia doba skladu je každý pracovný deň od 8:00 do 15:30 hod. (okrem sviatkov).

Viac informácií nájdete na našej stránke Doprava tovaru.

Môžem si vybrať zásielkovú spoločnosť?

Objednávky na doručenie v rámci Slovenskej republiky sa odosielajú prostredníctvom jedným nami využívaných prepravcov v závislosti od výberu vašej platby.

Viac informácií nájdete na našej stránke Doprava tovaru.

Môže byť moja objednávka odoslaná v konkrétny deň?

Deň odoslania je možné určiť len v rámci jedného týždňa od vytvorenia objednávky, dlhšie časové rozmedzie nie je možné určiť.

Čo ak v čase doručenia objednávky nebudem doma?

V prípade, že v čase doručenia objednávky nebudete doma, kuriér vás bude kontaktovať a dohodne s vami ďalší pokus o doručenie alebo si môžete zásielku vyzdvihnúť na odbernom mieste, pokiaľ to doručovacia spoločnosť poskytuje.

Ako môžem sledovať svoju zásielku?

Po obdržaní e-mailu o vybavenej objednávke vás bude kuriérska spoločnosť štandardne kontaktovať na druhý deň e-mailom o čase doručenia objednávky a následne vás kuriér kontaktuje telefonicky. Ak potrebujete zmeniť čas doručenia, je potrebné dohodnúť si konkrétny termín s kuriérom.

Stratila sa moja zásielka?

Niekedy sa dodávky oneskoria z dôvodov, ktoré nemôžeme ovplyvniť. Ak sa domnievate, že vaša objednávka už mala byť doručená (obdržali ste od nás e-mail o odovzdaní objednávky doručovateľskej spoločnosti a min. tri dni vás žiaden kuriér nekontaktoval), prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis na info@wineexpert.sk.

Pripravte si, prosím, nasledujúce údaje, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť:

  • – Číslo vašej objednávky,
  • – Dôvod vašej reklamácie,
  • – Či požadujete vrátenie peňazí alebo výmenu tovaru, ak sa zistí, že sa vaša zásielka stratila či zničila prepravnou spoločnosťou.

 

Skontaktujeme sa s doručovateľom, aby sme začali zisťovať, kde sa zásielka nachádza. Vieme, že sa neviete dočkať, kedy zásielku dostanete, a preto vás budeme čo najrýchlejšie informovať.

Moja zásielka/produkt je poškodený

Tovar je pri preprave bezpečne zabalený a prelepený páskou s logom Wine Expert. Pri preberaní tovaru vždy skontrolujte nepoškodenosť obalu i samotného tovaru. V prípade poškodenia balíka (roztrhaná krabica, prelepenie páskou bez nášho loga, premočená krabica) spíšte s pracovníkom kuriérskej služby protokol o škode a ak to uznáte za vhodné, tovar nepreberajte.

Ak vám doručovateľská spoločnosť dodala poškodenú zásielku alebo produkt, kontaktujte náš zákaznícky servis na info@wineexpert.sk.

Aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť, pripravte si, prosím, nasledujúce informácie:

  • – Vaše číslo objednávky,
  • – Dôvod vašej reklamácie,
  • – Číslo produktu alebo presný názov produktu,
  • – Presné množstvo poškodeného tovaru,
  • – Fotografiu poškodeného tovaru,
  • – Fotografiu poškodeného balíka,
  • – Či požadujete vrátenie peňazí alebo výmenu tovaru.

Časť mojej objednávky chýba

Ak ste nedostali všetok objednaný tovar, najskôr skontrolujte, či zásielka nie je rozdelená do viacerých balíkov alebo nie je poškodená.

Ak ste dostali všetky balíky objednávky a stále vám chýbajú niektoré položky, kontaktujte náš zákaznícky servis na info@wineexpert.sk.

Pripravte si, prosím, nasledujúce údaje, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôc:

  • – Vaše číslo objednávky,
  • – Dôvod vašej reklamácie,
  • – Číslo alebo názov tovaru, ktorý chýba a jeho množstvo.

Dostal som nesprávny tovar

Ak ste dostali nesprávny tovar alebo nesprávne množstvo objednaného tovaru, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis na info@wineexpert.sk.

Pripravte si, prosím, nasledujúce údaje, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť:

  • – Vaše číslo objednávky,
  • – Dôvod vašej sťažnosti,
  • – Číslo alebo celý názov produktu, ktorý ste si objednali,
  • – Ktorý produkt ste namiesto neho dostali a jeho množstvo,
  • – Fotografiu nesprávneho produktu.

Aký je postup vybavovania sťažností?

Dúfame, že ste spokojní s akýmkoľvek nákupom alebo službou, ktorú ste od nás dostali. Ak však nie ste s niečím spokojní, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis na info@wineexpert.sk, aby sme sa pokúsili situáciu napraviť.

V prípade, že budeme potrebovať viac informácií, budeme vás kontaktovať, aby sme vás informovali o výsledku vašej sťažnosti a ďalších krokoch.

Tu je niekoľko často kladených otázok, ktoré pre vás môžu byť užitočné:

  • – Problémy s doručením,
  • – Moja objednávka/produkt je poškodený,
  • – Stratila sa moja objednávka?
  • – Časť mojej objednávky chýba,
  • – Dostal som nesprávny tovar.

Produkt

Ponúkate somelierske poradenstvo?

Áno, ponúkame profesionálne somelierske poradenstvo. Ak máte záujem o túto službu, prosím, kontaktujte nás na info@wineexpert.sk a radi vám pomôžeme.

Produkt, ktorý chcem, je vypredaný. Môžem si ho ešte objednať?

Ak produkt nie je na sklade, je možné, že bude ešte doskladnený. Bohužiaľ, pri limitovaných edíciách alebo obľúbených ročníkoch je pravdepodobné, že budú dostupné iba ich novšie verzie.

Ak máte konkrétnu požiadavku, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis na info@wineexpert.sk.

Mám konkrétnu otázku týkajúcu sa produktu

Snažíme sa zabezpečiť, aby boli naše popisy produktov aktuálne a obsahovali všetky dôležité údaje. Niekedy však môžete potrebovať trochu viac informácií.

Pre viac informácií kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis na info@wineexpert.sk.

Ako sa dozviem o špeciálnych ponukách?

Všetky naše aktuálne špeciálne ponuky nájdete v našom Wine Expert newsletteri.

Prihláste sa k odberu nášho newslettera a získajte ako prvý prístup k našim najnovším výhodným ponukám. Budeme vám pravidelne posielať e-mailové správy s novinkami o našich najnovších špeciálnych ponukách, akciách, darčekoch zadarmo a nových produktoch.

Vrátil/a som tovar, ale peniaze mi ešte neboli vrátené

Pri vrátení tovaru vám bude po jeho prijatí a spracovaní vrátená suma s použitím pôvodného spôsobu platby.

Pre viac informácií o vrátení peňazí kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis na info@wineexpert.sk.

Zákaznícky účet

Ako môžem uplatniť kupón?

Ako môžem uplatniť kupón?

Pridajte produkty do svojho nákupného košíka. Kliknutím na nákupný košík zobrazíte prehľad svojej objednávky.V košíku vložte znenie zľavového kódu alebo darčekového poukazu do políčka „Kód kupónu“ a kliknite na tlačidlo „Použiť kupón“ a hodnota darčekového poukazu či zľava z kupónu sa odpočíta.

Upozornenie:

  • – Ak sa zobrazí hlásenie o chybe, že kód kupónu neexistuje, skontrolujte, či ste čísla a/alebo písmená kódu zadali správne. Aby ste sa vyhli chybám, môžete kód skopírovať a vložiť,
  • – Na jednu objednávku je možné uplatniť zväčša len jeden kód kupónu,
  • – Kód kupónu nie je možné spätne uplatniť na predchádzajúcu objednávku.

 

V prípade akýchkoľvek ďalších otázok, prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis na info@wineexpert.sk.

Nemôžem uplatniť svoj kupón.

Ak kód kupónu nefunguje na prvý pokus:

  • – Kód skopírujte a vložte, aby ste sa vyhli chybám,
  • – Ak kód zadávate ručne, skontrolujte, či sú čísla/písmená kódu kupónu zadané v správnom formáte,
  • – Vymažte všetky prázdne miesta,
  • – Skontrolujte, či platnosť kupónu nevypršala, týka sa vybraných produktov alebo či nie je stanovená minimálna hodnota objednávky.

 

Upozornenie: na jednu objednávku je možné uplatniť zväčša len jeden kód kupónu.

V prípade potreby, prosím, kontaktujte nás na info@wineexpert.sk. Budeme potrebovať vedieť presný kód, ktorý chcete použiť.

Zľava nebola uplatnená.

Ak sa tak stane, skontrolujte, prosím, kritériá pre túto konkrétnu zľavu/akciu:

  • – Spĺňa výrobok podmienky pre zľavu?
  • – Nevypršala platnosť akcie?
  • – Nie je stanovená minimálna hodnota objednávky?

 

Ak produkt spĺňa všetky kritériá, prosím, obráťte sa na náš zákaznícky servis na info@wineexpert.sk, ktorý vám poskytne ďalšiu pomoc.

Vínotéka & Wine Bar | degustácie a rezervácie

Kde nájdem vínotéku Wine Expert?

Naša Vínotéka & Wine Bar sa nachádza v Bratislave, je predajňou vína s wine barom pre príjemné posedenie či vychutnanie si degustácie s priateľmi.

Adresa: Bratislavská 49/B, 841 06 Bratislava – mestská časť Záhorská Bystrica, otváracie hodiny TU

Termín zakúpenej degustácie si rezervujete prostredníctvom Online rezervačného kalendára

Rezerváciu miesta na príjemné posedenie s radosťou vybaví náš someliér na tel. čísle +421 917 888 879 alebo e-mailom na vinoteka@wineexpert.sk

Pozor: naša vínotéka je v pondelok a nedeľu zatvorená. Nákup vína a spiritu v našej vínotéke je priestorovo obmedzený a celý sortiment nájdete len na e-shope. Objednaný tovar z e-shopu s osobným odberom vo vínotéke sa vo vínotéke nenachádza, ale prepravuje z centrálneho skladu, preto počkajte na e-mail s informáciou o jeho výdaji.

Aké druhy vín ponúkate vo vašej vínotéke?

Naša vínotéka Wine Expert ponúka širokú škálu vín z rôznych krajín, regiónov a odrôd. Nájdete u nás kvalitné slovenské a zahraničné červené, biele a ružové vína, ako aj šumivé Champagne či Prosecco.

Labužníci výbornej kávy si vychutnajú čerstvú arómu a milovníci prémiového alkoholu u nás nájdu veľa kvalitných značiek. Naši someliéri vám radi poradia a pomôžu vybrať víno či destilát podľa vašich predstáv.

Špecializujeme sa aj na vzácne a exkluzívne ročníky. Ak máte záujem o túto službu, prosím, kontaktujte nás na info@wineexpert.sk a radi vám pomôžeme.

Organizujete aj degustácie?

Áno, pravidelne organizujeme tematické degustácie, ktoré si môžete zakúpiť vo vínotéke alebo online na našom e-shope pre seba či väčšie skupiny, ako aj darčekové poukazy pre 1 alebo 2 osoby.

Termín zakúpenej degustácie si rezervujete prostredníctvom Online rezervačného kalendára

Tieto degustácie sú skvelou príležitosťou objaviť nové vína či spirity a naučiť sa viac o chutiach a zaujímavostiach o produktoch a ich výrobcoch.

Ako sa môžem prihlásiť na degustáciu?

Na degustáciu sa prihlásite prostredníctvom našej webovej stránky, kde nájdete aktuálny Online rezervačný kalendár voľných termínov. Počet miest je obmedzený, preto odporúčame rezervovať si termín čím skôr.

Postup online rezervácie termínu degustácie:

Ak ešte nemáte degustáciu zakúpenú, najprv si ju zakúpte TU,

Na stránke Degustácie | termíny si vyberte kategóriu zakúpenej degustácie, následne konkrétnu zakúpenú degustáciu. Online kalendár zobrazuje už len voľné termíny, vyberiete si dátum, čas a následne počet osôb (1-12 osôb).

Pri rezervácií viacerých osôb na jeden spoločný termín zrealizujte rezerváciu len jednu.

V poslednom kroku vyplníte kontaktné údaje a v prípade využitia poukazov zadajte kód poukazu do poznámky, ak máte zakúpene viaceré poukazy, zadajte všetky kódy poukazov, ktoré chcete využiť.

Na váš e-mail vám príde sumár vytvorenej rezervácie, v ktorom viete vašu rezerváciu v prípade potreby zrušiť, následne si rovnakým spôsobom vytvoríte novú rezerváciu.

Ako môžem zrušiť/zmeniť rezerváciu degustácie?

Ak chcete zrušiť svoju rezerváciu, môžete tak urobiť jednoducho pomocou e-mailu, ktorý ste obdržali pri vytvorení rezervácie. V tomto e-maile sa nachádza tlačidlo „Zrušiť rezerváciu“. Stačí naň kliknúť a postupovať podľa pokynov. Týmto spôsobom sa vaša rezervácia okamžite zruší.

Následne si vytvoríte novú rezerváciu s novým termínom prostredníctvom Online rezervačného kalendára

Ponúkate aj súkromné/firemné degustácie?

Áno, okrem verejných degustácií organizujeme aj súkromné podujatia pre firemné akcie, oslavy alebo rodinné stretnutia.

Pre viac informácií nás kontaktujte:
vinoteka@wineexpert.sk (vo vínotéke Wine Expert)
info@wineexpert.sk (vo vašich priestoroch kdekoľvek na Slovensku)

INFO WINE EXPERT

Sme vám k dispozícii:

info@wineexpert.sk
obchod@wineexpert.sk
vinoteka@wineexpert.sk

+421 917 779 888
e-shop/obchod pon-pia v čase od 8:00 do 16:00 hod.

+421 917 888 879
vínotéka v čase otv. hodín TU

Online rezervácia termínu degustácie TU

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Zanechajte nám správu a my sa vám ozveme.

    Scroll To Top